Біздің артықшылықтарымыз

Мәртебелер мен сертификаттар

ҚР қамту

Қазақстанды 100% қамтимыз, Біз қазақстандық компаниямыз және республикамыздың ақпараттық жүйелерін жетілдіру үшін жұмыс жасаймыз.

Тәжірибе

Мемлекеттік секторға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету нарығында 12 жыл. Бағдарламалық шешімдерді әзірлеудің және олардың сүйемелдеуінде кең тәжірибе.

Өнім сипаттамасы

Конфигурация сипаттамасы

"Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана" конфигурациясы - республикалық немесе жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын және төлемдер әдісі бойынша есеп жүргізетін(МСФООС-қа сәйкес) мемлекеттік мекемелер мен бюджеттік бағдарламалар әкімгерлеріне бухгалтерлік есепті автоматтандыруға және міндетті (регламенттелген) есептілік нысандарын дайындауға арналған.

«Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана» бағдарламалық жасақтамасы Қазақстан Республикасы мемлекеттік мекемелерінің бухгалтерлік есебі мен қаржылық есептілігін регламенттейтін мынадай нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес әзірленген:

  • Мемлекеттік мекемелердегі бухгалтерлік есеп шоттарының жоспары-Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 15 маусымдағы №281 бұйрығымен бекітілген;
  • Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу ережесі-Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы №393 бұйрығымен бекітілген;
  • Қаржылық есептілікті жасау және ұсыну нысандары мен тәртібі - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 1 тамыздағы №468 бұйрығымен бекітілген;
  • Мемлекеттік мекемелердің, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің және бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың бюджеттік есептілікті жасау және ұсыну қағидалары-Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 2 желтоқсандағы № 630 бұйрығымен бекітілген;
  • Мемлекеттік мекемелерге арналған бухгалтерлік құжаттама нысандарының альбомы-Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 2 тамыздағы № 390 бұйрығымен бекітілген.

Есепті орталықтандыру қажеттілігін ескере отырып, «Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана» конфигурациясында жалпы және бөлек (мекемелер бойынша) бас кітаптар мен баланстарды ала отырып, бірыңғай ақпараттық базада (оның ішінде орталықтандырылған бухгалтерияларды автоматтандыру үшін) бірнеше Мемлекеттік мекемелердің есебін жүргізу көзделген.

"Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана" келесі бөлімдер бойынша бухгалтерлік есепті автоматтандыруды қамтамасыз етеді:

Өніммен автоматтандырылған бухгалтерлік есеп бөлімдері

Бірыңғай бюджеттік сыныптаманың баптары бойынша есепке алуды жүргізу

«Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана» Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасына сәйкес бухгалтерлік есепті өтпелі жүргізуді қамтамасыз етеді (ЕБК):

  • қаржыландыру көздері бойынша;
  • шығыстардың функционалдық жіктелуіне сәйкес:
    • функционалдық топтар (кіші топтар)бойынша;
    • бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша;
    • бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша.
  • шығыстардың экономикалық жіктелуіне сәйкес:
    • ерекшеліктері бойынша.

ЕБК бойынша өтпелі есеп мемлекеттік мекеменің бюджет қаражатының мақсатты пайдаланылуын бақылау мүмкіндігін береді, сондай-ақ көрсетілген бөлімдерде есепке алу регистрлерінде, стандартты және мамандандырылған есептерде ақпаратты топтастыруға, қорытындылауға және ұсыну иерархиясын құруға мүмкіндік береді.

Оборотно-сальдовая ведомость

Қаржыландыру жоспарларын қалыптастыру және міндеттемелерді қабылдауға арналған жоспарлы тағайындауларды есепке алу

«Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана» мемлекеттік мекемелердің міндеттемелер мен төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарларын, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қаржыландыру жоспарларын тіркеуге, сондай-ақ қаржыландыру жоспарларына енгізілетін өзгерістердің есебін жүргізуге мүмкіндік береді.

Қаржыландыру ақысын қалыптастыру

Енгізілген өзгерістерді ескере отырып, қаржыландыру жоспарлары бойынша қорытынды есепті қалыптастыру көзделген.

Қаржыландыру жоспары

Міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарлары негізінде міндеттемелерді қабылдауға арналған жоспарлы тағайындаулар туралы мәліметтерді автоматты түрде енгізу іске асырылды.

Автоматический ввод сведений

Бюджет қаражатының жұмсалуын бақылауды қамтамасыз ету, сондай-ақ аумақтық қазынашылық бөлімшелерімен жоспарлы тағайындауларды есепке алу шоттары бойынша бухгалтерлік жазбаларды салыстырып тексеру үшін 4-20 "Шығыстар бойынша жиынтық есеп" нысанының есебін қалыптастыру көзделген.

Сводный отчет по расходам

Әрбір бағдарламаға, кіші бағдарламаға және ерекшеліктерге 294-а нысаны бойынша жоспарлы мақсаттар мен төленген міндеттемелерді талдамалық есепке алу карточкасын қалыптастыру іске асырылды.

Жоспарлы мақсаттар мен шығыстарды есепке алу кітабы

Ақша қаражаттары мен олардың баламаларын есепке алу

«Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана» бағдарламасында қолма-қол және қолма-қол ақшасыз ақша қаражаттарының, ақшалай құжаттардың есебін жүргізу үшін қажетті барлық негізгі операциялар автоматтандырылған. Операцияларды есепке алу теңгемен де, шетел валютасымен де жүргізілуі мүмкін.

Кіріс және шығыс кассалық ордерлер (КО-1 және КО-2 нысандары) мемлекеттік мекемелер үшін бухгалтерлік құжаттама нысандарының бекітілген альбомына сәйкес ресімделеді.

Кассалық кіріс ордері

Кассалық ордерлер бойынша кіріс және шығыс кассалық құжаттарды тіркеу журналы (КО-3А нысаны) қалыптастырылады.

Кіріс және шығыс кассалық құжаттарды тіркеу журналы

Егер мемлекеттік мекемеде бюджеттік шот бойынша, ақылы қызметтердің ҚБШ бойынша, демеушілік, қайырымдылық көмектің ҚБШ бойынша және ақшаны уақытша орналастырудың ҚБШ бойынша ақшалай операциялар болса, КО-4 немесе 440 нысандары бойынша кассалық кітаптар қалыптастырылады.

Нысаналы мақсаты бойынша қолма-қол ақшаны пайдалануды бақылау кітаптары Нысандар альбомының 453 нысаны бойынша бюджет қаражаты бойынша жеке және тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) сатудан түскен қаражат бойынша демеушілік, қайырымдылық көмек, 454 нысаны бойынша уақытша орналастырудан түскен ақша түрінде жеке қалыптастырылады.

Қолма-қол ақшаны пайдалануды бақылау кітабы

Есеп айырысу шотындағы және қолма-қол ақшаны бақылау шоттарындағы ақша қаражатының қозғалысы жөніндегі операциялар 292-а нысаны бойынша карточкада, 381 нысаны бойынша жинақтау ведомосінде (мемориалдық ордер 3) көрсетіледі.

Мемориальный ордер 3

Кассаларда ақша қаражатын түгендеу актілерін ресімдеу, шетел валютасын сатып алу операцияларын көрсету, шетел валютасын айырбастауға/қайта айырбастауға өтінімдерді қалыптастыру, МТ-102 форматындағы тізімді және 456 нысаны бойынша есепке алу үшін тізімнің баспа нысанын қалыптастыра отырып, ақша қаражатын карт-шоттарға аудару операциялары көзделген. Есеп беретін тұлғалармен өзара есеп айырысуды есепке алу автоматтандырылған.

Аванстық есеп

Мекемелер, қаржыландыру көздері, шығыстардың функционалдық және экономикалық сыныптамасы бөлінісінде кез келген кезеңдегі ақшалай қаражаттың болуы мен қозғалысы туралы ақпарат алуға болады.

Бағдарламада азаматтық-құқықтық мәмілелерді тіркеуге өтінімдерді ресімдеу және басып шығару көзделген. Өтінімде төлемдер кестесін қалыптастыру мүмкіндігі іске асырылды.

Заявка на регистрацию сделки

Әр түрлі операциялар үшін төлем шоттарын рәсімдеу және басып шығару жүзеге асырылды (жеткізушіге төлеу, жалақыны аудару, салықтарды аудару және т.б.).

Счет к оплате

Өтінімдерді тіркеу журналдарын және төлем шоттарын, өтінімдер тізілімдерін және төлем шоттарын қалыптастыру көзделген. "Қазынашылық-Клиент"АЖ-мен алмасу мүмкіндігі іске асырылды.

Сатып алуды есепке алу

Мемлекеттік сатып алу бөлімінің жұмысын автоматтандыруға арналған сатып алуды жоспарлау және есепке алу жөніндегі кіші жүйе көзделген. Бұл ішкі жүйе мыналарды қамтиды:

  • тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуға ұйымның сатып алуын жоспарлау;
  • Microsoft Excel құжаттарынан деректерді жүктеу мүмкіндігі;
  • порталға жүктеу үшін мемлекеттік сатып алудың электрондық порталы ұсынатын мемлекеттік сатып алу жоспарының шаблонына деректерді түсіру;
  • жеткізушілермен шарттарды тіркеу;
  • сатып алу жоспарлары мен шарттар бойынша міндеттемелердің орындалуын бақылау.

Сатып алудың жылдық жоспарын қалыптастыру конфигурация тетіктерінің көмегімен жүзеге асырылады, содан кейін қалыптастырылған жоспар бекітілген шаблонға түсіріледі және Мемлекеттік сатып алудың web-порталына жүктеледі, Мемлекеттік сатып алуды тікелей ұйымдастыру және өткізу web-портал қаражатымен жүзеге асырылады, содан кейін өткізілген Мемлекеттік сатып алудың нәтижелері бойынша конфигурацияда жеңімпаздармен шарттар тіркеледі.

Жылдық сатып алу жоспарын қалыптастыру

Енгізілген түзетулерді ескере отырып, сатып алу жоспарының өзекті деректерін түсіру үшін xml немесе xls форматындағы файлдарға деректерді түсіруге мүмкіндік беретін "сатып алу жоспарын түсіру" құжаты арналған.

Сатып алу жоспарын түсіру

Сатып алуды өткізу қорытындылары бойынша номенклатуралық позициялар мен сомалар бөлінісінде жеткізушілермен негізгі шартты, сондай-ақ бастапқы негізгі шарт пен ағымдағы деректер арасындағы айырма сомасына қосымша келісімді жасау мүмкіндігі көзделген.

Сатып алу шартын тіркеу

Сатып алу шартының негізінде шарт бойынша активтердің нақты түсуін көрсететін құжаттар да (мысалы, "ТМҚ және қызметтердің түсуі" құжаты), сондай-ақ контрагенттермен есеп айырысу жөніндегі құжаттар (бұл "төлеуге берілетін шот", "шығыс кассалық ордер"төлем құжаттары) енгізілуі мүмкін. Төлем құжаттарын жүргізу кезінде "сатып алу шартын тіркеу" құжатында тіркелген соманың асып кетуіне төлем сомасын тексеру жүргізілетінін атап өткен жөн.

Соманың асып кетуіне төлем сомасын тексеру

Сатып алу жоспарының орындалуына мониторинг жүргізу және тіркелген Мемлекеттік сатып алу шарттары бойынша егжей-тегжейлі ақпарат алу мүмкіндігі "сатып алу жоспарының орындалуы"есебінің көмегімен іске асырылды.

Сатып алу жоспарының орындалуы бойынша есеп

Бұдан басқа, номенклатуралық позициялар мен ақшалай қаражат бөлінісінде шарттардың орындалуына мониторинг жүргізу мүмкіндігі көзделген.

Сатып алу шарттарының орындалуы бойынша есеп

Тауар-материалдық қорларды есепке алу

Қорларды есепке алу номенклатура, материалдық жауапты тұлғалар және сақтау орындары бойынша сандық және сомалық мәнде жүргізіледі. Қорлар шығарылған кезде оларды бағалаудың келесі әдістері қолданылады:

  • орташа құны бойынша;
  • нақты сәйкестендіру әдісі бойынша;
  • алғашқы қорларды сатып алу құны бойынша (ФИФО әдісі);
  • соңғы қорларды сатып алу құны бойынша (ЛИФО әдісі).

Конфигурацияда қорлардың түсуі (оның ішінде импорт бойынша), сатып алуға, өткізуге қосымша шығыстарды есепке алу, өнім берушіге және сатып алушыдан қайтару, сақтау орындары мен жауапты тұлғалар арасында орын ауыстыру, жинақтау және есептен шығару жөніндегі операциялар автоматтандырылған. Баланстан тыс шоттарда ескерілетін қорлардың қозғалысын есепке алу бойынша операциялар автоматтандырылды (жауапқа қабылданды. сақтау, қайта өңдеу және т.б.).

Қорлардың қозғалысы материалдық ведомосте, қорлар қалдықтарының ведомосінде, қорларды қоймалық есепке алу кітабында (М-17 нысаны), қорларды сандық-сомалық есепке алу карточкасында (№296 және № 296-А нысандары) және басқа да есепке алу регистрлерінде көрсетіледі.

Материалдық ведомость

"Мемлекеттік сектор: Қазақстан үшін мемлекеттік мекеменің бухгалтериясы" бағдарламасында 401 нысан бойынша түгендеу тізімдемелерін (салыстыру ведомостарын) қалыптастыру және мамандандырылған құжаттардың көмегімен түгендеу нәтижелерін тіркеу көзделген. Бұл бағдарлама жүргізілген түгендеу туралы барлық ақпаратты сақтауға мүмкіндік береді. Нақты деректердің бухгалтерлік есептен алшақтығы жазылған құжаттардың негізінде кіріс құжаттарын — артық кірістер мен шығыс құжаттарын — кемшіліктерді тіркеу үшін енгізуге болады.

Қоймадағы ТМҚ түгендеу

Дәрі-дәрмектерді есепке алу жарамдылық мерзімі және сериялық нөмірі бойынша жүргізіледі. Дәрі-дәрмектер сериясы туралы мәліметтер қорлардың қозғалысы туралы алғашқы құжаттарды рәсімдеу кезінде енгізіледі және стандартты бухгалтерлік және нақты Есептіліктің көмегімен талдануы мүмкін.

Поступление ТМЗ и услуг

Конфигурацияға "азық-түлікті есепке алу" ішкі жүйесі кіреді, ол тамақ өнімдерінің, жартылай фабрикаттар мен олардан жасалған тағамдардың, әртүрлі орналасуларға арналған ыдыс-аяқтарды дайындау рецептілерінің, қанағаттанатындардың санаттарының тізімін жүргізуге мүмкіндік береді.

Азық-түлік есебі

Ішкі жүйеде әр күнге мәзір жасау, жеткізушілер мен шарттар бойынша азық-түлік түсімдерін көрсету және тұтыну нормаларына сәйкес мәзір талаптары бойынша азық-түлік өнімдерін есептен шығару бойынша операциялар қарастырылған. Азық-түлікті есептен шығару қанағаттанарлық Санаттар, қаржыландыру көздері және шығыстарды сыныптау бөлінісінде жүзеге асырылады.

Азық-түлік өнімдерінің кірісі мен шығысы бойынша жинақтаушы ведомостарды (№300 және № 399 Нысандар), қанағаттандырылатындар санаттары бойынша азық-түлік шығысының ведомостарын, орналасулар бойынша есептерді, азық-түлік өнімдерінің кірісі мен шығысы бойынша жинақтаушы ведомостардың жиынтықтарын (11 және 12 мемориалдық ордерлер) қалыптастыру көзделген.

Мемрориальные ордеры 11 и 12

Конфигурацияға көлік құралдарының жол парақтарын (АТ-3, 462 нысандары) ресімдеуге, еркін формулалар бойынша жанар-жағармай материалдарының шығыс нормаларын есептеуге және жол парақтарының деректері бойынша ЖЖМ есептен шығаруға мүмкіндік беретін "ЖЖМ есепке алу" кіші жүйесі енгізілген.

Жол парақтары

ЖЖМ есептен шығару ведомосін (457-нысан) ЖЖМ нысандары альбомын және қозғалыс ведомосін қалыптастыру көзделген.

ЖЖМ есептен шығару ведомосы

Ұзақ мерзімді активтерді есепке алу

Негізгі құралдарды, материалдық емес активтерді, инвестициялық жылжымайтын мүлікті және Биологиялық активтерді есепке алу түгендеу объектілері, материалдық жауапты тұлғалар, бөлімшелер және сақтау орындары бойынша жүргізіледі.

Айналымнан тыс активтерді жіктеу мемлекеттік мекемелерде Қосымша 1. Бухгалтерлік есеп жүргізу қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

Ұзақ мерзімді активтер түрлерінің анықтамалығы

Айналымнан тыс активтер құнының қозғалысы бойынша барлық негізгі операциялар іске асырылды: сатып алу және есепке алу, сатып алу, орын ауыстыру, өтеусіз алу шығындарын есепке алу, жаңғырту, жинақтау, қайта құрылымдау, қайта бағалау, есептен шығару және беру.

Бухгалтерлік есеп жүргізу ережелеріне сәйкес түгендеу нөмірлерін автоматты түрде қалыптастыру жүзеге асырылды.

Есепке алу

Амортизацияны есептеу амортизацияны есептеудің белгіленген әдісі мен параметрлеріне сәйкес жүзеге асырылады. Бір ай ішінде есептелген амортизация сомаларын бірнеше шоттар немесе аналитикалық есепке алу объектілері арасында бөлуге болады. Маусымдық пайдаланылатын объектілер үшін амортизацияның маусымдық кестелерін қолдануға болады.

Ұзақ мерзімді активтердің амортизациясын есептеу ведомосін, объектілерді есепке алудың инвентарлық карточкаларының баспа нысандарын (ОС-6, НОС-6 нысандары), валюта құнының қозғалысын есепке алу бойынша бастапқы құжаттардың белгіленген баспа нысандарын қалыптастыру көзделген.

Ведомость амортизации ВА

Жеткізушілермен және сатып алушылармен есеп айырысуды есепке алу

Контрагенттермен есеп айырысуды есепке алу жасалған шарттар бөлінісінде теңгемен де, шетел валютасымен де жүргізіледі. Бұл жағдайда әр операция бойынша бағамдық және жиынтық айырмашылықтар автоматты түрде есептеледі.

Контрагенттермен есеп айырысуды шарт бойынша тұтастай немесе есеп айырысудың нақты құжаттарын (берешекті қалыптастыру құжаттарын) көрсете отырып жүргізуге болады — есеп айырысуды жүргізу тәсілі әрбір шарт үшін жеке айқындалады. Контрагенттің шарттарының саны шектелмейді.

ТМЗ және қызметтердің түсуі

Конфигурацияда бастапқы құжаттарды жүргізу кезінде аванстарды автоматты түрде есепке алу, қарызды түзету, өзара есеп айырысуларды жүргізу және өзара есеп айырысуларды салыстыру актілерін қалыптастыру мүмкіндігі қарастырылған.

Салыстыру актісі

Төлем шоттарын ұсыну жүзеге асырылды, шот-фактураларды тіркеу мүмкіндігі бар.

Активтерді өтеусіз беру кезінде жіберілген\алынған хабарламаларды тіркеу мүмкіндігі қарастырылған.

Өтеусіз беру

Қызметкерлермен есеп айырысуды есепке алу

Кадрлық есепке алудың кіші жүйесі ағымдағы заңнаманың талаптарына сәйкес регламенттелген кадрлық есепке алуды жүргізуді қамтамасыз етеді. Қызметкерлер туралы, жұмыс орындары туралы Жеке деректерді, кез келген байланыс ақпаратын сақтау қамтамасыз етіледі.

Конфигурация әр қызметкер үшін кадрлық өзгерістерді тіркеуге мүмкіндік береді. Мұндай өзгерістерге мыналар жатады: жұмысқа қабылдау, орын ауыстыру, әртүрлі себептермен жұмыстан шығу, жұмыстан шығару. Тиісті бұйрықтардың бланкілерін басып шығару мүмкіндігі қарастырылған.

Конфигурацияда еңбек сіңірген жылдары мен өсу коэффициентін ескере отырып, лауазымдар санаттарының тізіліміне сәйкес қызметкерлердің лауазымдық жалақыларын автоматты түрде есептеу, біліктілік разрядтарына сәйкес жұмысшылардың лауазымдық жалақыларын есептеу жүзеге асырылды. Сондай — ақ, әскери қызметшілердің ақшалай үлесін есептеу мүмкіндігі іске асырылды-жалақы + атақ үшін қосымша ақы. Атақ үшін қосымша ақы әрбір атақ үшін берілген әскери атақ үшін қосымша ақы коэффициентіне байланысты есептеледі.

Қызметкерлердің өтіліндегі өзгерістерді бақылау және өзгерген өтілге сәйкес жалақыны автоматты түрде қайта есептеу мүмкіндігі іске асырылды.

Еңбек өтілінен есептеулерді өзгерту

Бюджеттік сыныптаманың баптары бойынша есептеулерді үлестік бөлу мүмкіндігі ұйымдастырылды.

Прием на работу в организацию

Жалақыны есептеудің ішкі жүйесі жұмыс уақытының есебін ерікті жұмыс кестесі бойынша жүргізуге мүмкіндік береді. Нормативтен тыс жұмыстарға (үстеме жұмыс, мереке және демалыс күндеріндегі жұмыс және т.б.) ақы төлеуді тіркеу және есептеу мүмкіндігі іске асырылды.

Начивление зарплаты сотрудникам организации

Үздіксіз тіркеу әдісімен (табельден) және ауытқуларды тіркеу әдісімен жұмыс уақытын есепке алу мүмкіндігі сақталады.

Конфигурацияда демалыс және ауру демалысы, күтімсіз демалыс және сабаққа келмеу сияқты жұмыс кестесінен ауытқуларды тіркеу мүмкіндігі қарастырылған. Демалыс және аурухана парақтарының төлемін есептеу қызметкердің орташа жалақысы бойынша жүргізіледі, қызметкер жұмыстан шығарылған кезде пайдаланылмаған демалыстың өтемақысын есептеу мүмкіндігі қарастырылған.

Орташа жалақы бойынша төлем

Тіркелген шығулар қызметкерлердің жалақысын есептеу кезінде ескеріледі.

Қызметкерлердің пайдаланылмаған демалыстары бойынша резервті есептеу және № 463 баспа нысанын қалыптастыру мүмкіндігі іске асырылды.

Демалыс резервін өзгерту

Қызметкерлерге жалақы есептеу кезінде белгіленген бөлу үлестеріне сәйкес бюджеттік сыныптаманың баптары бойынша еңбекақының әртүрлі нысандарын автоматты түрде бөлу жүргізіледі.

Начисление зарплаты сотрудникам организации

Есептеу үшін есептеудің әртүрлі тәсілдерін таңдау мүмкіндігі бар, мысалы: BDO, АЕК-тен қосымша төлемдерді есептеу, орташа жалақы бойынша, жұмыс өтіліне байланысты, оқытушылардың жүктемесін ескере отырып және т.б.

Заңнамамен реттелетін салықтарды, алымдар мен аударымдарды есептеу автоматтандырылды, олардың салық салынатын базасы ұйым қызметкерлерінің жалақысы болып табылады.

Бюджеттік сыныптаманың баптары бойынша есептелген алымдар мен ұстап қалуларды бөлу бапталған бөлу қағидаларына сәйкес жүргізіледі. Салық пен аударымның әр түріне бөлу ережелері, сонымен қатар қызметкердің жалақысынан басқа ұстап қалу үшін бөлу ережелерін теңшеу мүмкіндігі қарастырылған.

Ұйымдардың қызметкерлерін ұстап қалуды есептеу

Конфигурацияда жалақыны, зейнетақы жарналарын және әлеуметтік аударымдарды аударуға, Swift-файлдар мен есепке алу тізімдерін қалыптастыруға арналған жалақы ведомостарын қалыптастыру мүмкіндігі іске асырылды.

Зарплата к выплате организаций

Аударым бюджеттік сыныптаманың баптары бөлінісінде жүргізіледі. Сондай-ақ атқару парақтарын тіркеу және атқару парақтары бойынша сомаларды аудару мүмкіндігі іске асырылды.

Немесе алушыларға аудару

Есептелген жалақыны бухгалтерлік есепте көрсету мүмкіндігі қарастырылған, әр қызметкер үшін есептеудің әр түрі бойынша жеке көрсету әдісін көрсету мүмкіндігі бар. Жалақыны көрсету әдісін тұтастай алғанда бөлімше үшін немесе әрбір есеп айырысу құжаты үшін де орнатуға болады.

Конфигурация жалақы туралы есеп берудің кең спектрін ұсынады: есеп айырысу парақтары, есеп айырысу парағы, есептеулер мен ұстап қалулардың жиынтығы, есептеулер мен ұстап қалулардың барлық түрлерін талдау.

Есеп айырысу-төлем Ведомосы

Мекеме қызметінің қаржылық нәтижесін есепке алу

Конфигурацияда қаржыландыру шоттарын жабу жөніндегі регламенттік операцияны орындау іске асырылды, бұл ретте бұрын кірістер құрамында ескерілген қаржыландыру сомалары пайдаланылмаған жоспарлы тағайындаулар сомасына мынадай Жолдаумен түзетіледі: ДТ 6090 "бюджет қаражатының қалдықтарын қайтару" КТ 1080 "Мемлекеттік мекемелердің міндеттемелері бойынша қаржыландырудың жеке жоспарына сәйкес міндеттемелерді қабылдауға арналған жоспарлы тағайындаулар, немесе 1090"республикалық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелердің міндеттемелері бойынша жеке қаржыландыру жоспарына сәйкес міндеттемелер қабылдауға арналған жоспарлы тағайындаулар".

Мекеме қызметінің нәтижесін тікелей есептеу үшін жеке регламенттік операция жасалды, оның нәтижесінде ұйымның кірістері мен шығыстары көрсетілетін Екінші деңгейдегі шоттардың сальдосы 5210 "есепті жылдың қаржылық нәтижесі"шотына жабылады. Өз кезегінде, 5210 "есепті жылдың қаржылық нәтижесі" шотының сальдосы 5220 "Өткен жылдардың қаржылық нәтижесі"шотына жабылады.

Жоғарыда айтылғандардан басқа, конфигурацияда бухгалтерлік есеп бойынша келесі аяқтау операцияларын орындау автоматтандырылған:

  • Ұзақ мерзімді активтердің амортизациясын есептеу және қайта бағалау бойынша резервтерді есептен шығару;
  • Болашақ кезеңдердің шығыстарын есептен шығару;
  • Салықтар мен алымдар бойынша аванстық төлемдерді есепке жатқызу;
  • Есеп беретін сомаларды жабу және валюта қаражатын қайта бағалау;
  • Еңбекке уақытша жарамсыздық бойынша есептелген жәрдемақы сомасына әлеуметтік салық бойынша берешекті азайту;
  • Өнімдер мен қызметтердің өзіндік құнын есептеу және түзету, аяқталмаған өндірісті ауыстыру.

Конфигурация құрамына айды жабу бойынша соңғы операцияларды жүргізуге байланысты есептеулерді көрсететін есептер жиынтығы (анықтама-есептеулер) кіреді.

Конфигурацияда регламенттік операцияларды орындау бойынша пайдаланушының жұмысын жеңілдету үшін "есеп жүргізуді жедел тексеру" және "айдың жабылу көмекшісі"тетіктері іске асырылды.

Жедел тексеру-бұл Бухгалтерлік есеп бөлімдері бойынша топтастырылған тексерулер жиынтығы. Әрбір осындай тексеру ақпараттық база деректерінде қателіктердің болмауын бақылайды. Бақылау заңнаманың осы немесе басқа ережелеріне сәйкес немесе әзірлеуші бағдарламаға енгізген ішкі алгоритмдерге сәйкес жүргізілуі мүмкін. Экспресс-тексеруді орындағаннан кейін пайдаланушы оның нәтижелері туралы есеп алады, онда жүргізілген тексерулердің жалпы саны және орындалу барысында ақпараттық база деректерінде қателер табылған тексерулер саны көрсетіледі.

Есепке алуды жедел тексеру

Айдың жабылу көмекшісі-бұл есепті кезеңнің соңында қандай операцияларды орындау керектігін талдауға, сондай-ақ олардың орындалуын мамандандырылған есептердің көмегімен бақылауға болатын өңдеу.

Айдың жабылуы

Есептілікті қалыптастыру

«Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана» стандартты және мамандандырылған есептер, бухгалтерлік есеп және регламенттелген есептілік — бюджеттік, қаржылық, бухгалтерлік, статистикалық және салықтық есептер жиынтығын қамтиды.

Регламенттелген және қаржылық есептілік

Регламенттелген есептер жоғары тұрған және бақылаушы мемлекеттік органдарға ұсынуға арналған. Мұндай мүмкіндік нормативтік құжаттарда көзделген есептер электрондық түрде түсірілуі мүмкін. Қаржылық және бюджеттік есептілікті "1С: Қазақстан үшін есептер жинағы" үлгілік шешіміне түсіру мүмкіндігі көзделген.

Стандартты және мамандандырылған есептер деректерді топтастырудың, іріктеудің, сұрыптаудың, ресімдеудің және т.б. кең мүмкіндіктерге ие, қажетті есепке алу тіркелімдерін жедел алуға және бухгалтерлік ақпаратты талдауға ыңғайлы түрде, оның ішінде бюджеттік сыныптаманың баптары бойынша ұсынуға мүмкіндік береді.

Стандартты Есептіліктің ішінде айналым-сальдо ведомосы, шахмат ведомосы, шот бойынша айналым-сальдо ведомосы, шот айналымы, шот карточкасы, шотты талдау, субконто талдауы, субконто арасындағы айналымдар, субконто карточкасы, жиынтық сымдар, сымдар бойынша есеп, Бас кітап, диаграмма. Есептілік жиынтығына мемлекеттік мекемелерге арналған бухгалтерлік құжаттама нысандарының альбомына сәйкес нысандар кіреді: жинақтаушы ведомостар, мемориалдық ордерлер, карточкалар, есепке алу кітаптары және т.б.

Қызмет көрсету мүмкіндіктері

Жоғарыда аталған мүмкіндіктерден басқа, "Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана" конфигурациясы келесі сервистік мүмкіндіктерді ұсынады:

  • Таратылған ақпараттық базалармен жұмыс, ақпараттық базалар арасында деректерді автоматты түрде алмасу тетігі іске асырылды.
  • "Бастапқы көмекші" бағдарламамен жұмысты бастау үшін қажетті негізгі мәліметтерді толтыруға көмектеседі.
  • "Мүмкіндіктер тақтасы" бастаушы пайдаланушыларға бағдарламаны тезірек игеруге, ал озық пайдаланушыларға күнделікті тапсырмаларды тиімдірек орындауға мүмкіндік береді. Бухгалтерлік есептің негізгі бөлімдері (Банк, Касса, ОЖ және НМА, жалақы және т.б.) жұмыс схемалары түрінде ұсынылған және операциялар тізбегінің визуалды көрінісін қамтиды.
  • "Бухгалтер күнтізбесі" заңнамада көзделген салықтарды төлеу және есептілікті ұсыну мерзімдерінің басталғаны туралы алдын ала хабарлайды.
  • Бағдарламаны өз бетінше игеруге арналған" пайдаланушыларға кеңестер": бағдарламада шаруашылық операцияларды көрсету, құжаттарды ресімдеу, анықтамалықтарды толтыру және есептерді қалыптастыру.
  • Жеке тұлғалардың және/немесе мекемелердің есептік деректеріне қол жеткізуге шектеулер енгізу мүмкіндігі. Қол жетімділігі шектеулі пайдаланушының тек өзгерту мүмкіндігі ғана емес, тіпті ол үшін жабық деректерді оқу мүмкіндігі де жоқ.
  • Деректерді басқа конфигурациялардан тасымалдау.

Компания туралы

Компания 2008 жылы құрылған және құрылған сәттен бастап мемлекеттік секторда жұмыс істейтін кәсіпорындардың сенімді серіктесі болып табылады. Компанияның сөзсіз капиталы-бұл жоғары білікті мамандар, олардың көпшілігі "1С" фирмасы «1С:Предприятие 8» бағдарламалары бойынша «1С:Специалисты» ретінде сертификатталған. Компанияның саясаты тапсырыс берушілердің сұраныстарын толығымен қанағаттандырып қана қоймай, оларды одан әрі дамыту перспективаларын қарастыруға бағытталған.

Құны

"Мемлекеттік сектор: Қазақстан үшін мемлекеттік мекеменің бухгалтериясы" бағдарламалық өнімдерінің құрамына "1С:Предприятие 8" платформасына арналған платформа және қосымша лицензиялар кірмейді. "Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана" бағдарламалық өнімдерін заңды пайдалану үшін түпкі пайдаланушыларда "Бухгалтерский учет для государственных учреждений Казахстана" үлгілік конфигурациясын қамтитын бағдарламалық өнімнің негізгі жеткізілімінің болуы қажет

Стандартты жеткізілім бағасы

Атауы Бағасы/тг.
1 1С:Предприятие 8. Бухгалтерский учет для государственных учреждений Казахстана. Электронная поставка 93 400
2 1С:Предприятие 8 Бухгалтерский учет для государственных учреждений Казахстана 101 100
3 1С:Предприятие 8. Бухгалтерский учет для государственных учреждений Казахстана. Комплект на 5 пользователей 215 300
4 1С:Предприятие 8. Бухгалтерский учет для государственных учреждений Казахстана (USB) 116 000

Лицензии 1С:Предприятие 8, электронные поставки

Атауы Бағасы/тг.
1 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на одно рабочее место. Электронная поставка для Казахстана 32 400
2 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 5 рабочих мест. Электронная поставка для Казахстана 112 320
3 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 10 рабочих мест. Электронная поставка для Казахстана 216 000
4 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 20 рабочих мест. Электронная поставка для Казахстана 410 400
5 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 50 рабочих мест. Электронная поставка для Казахстана 993 600
6 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 100 рабочих мест. Электронная поставка для Казахстана 1 944 000
7 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 300 рабочих мест. Электронная поставка для Казахстана 5 832 000
8 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 500 рабочих мест. Электронная поставка для Казахстана 9 720 000
9 1С:Предприятие 8.3 ПРОФ. Лицензия на сервер. Электронная поставка для Казахстана 252 000
10 1С:Предприятие 8.3 ПРОФ. Лицензия на сервер (x86-64). Электронная поставка для Казахстана 432 000
11 1С:Предприятие 8.3 Сервер МИНИ на 5 подключений. Электронная поставка для Казахстана 86 400

Лицензии 1С:Предприятие 8 с аппаратной защитой

Атауы Бағасы/тг.
1 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 1 р.м. (USB) 43 200
2 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 5 р.м. (USB) 146 880
3 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 10 р.м. (USB) 270 720
4 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 20 р.м. (USB) 514 080
5 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 50 р.м. (USB) 1 192 320
6 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 100 р.м. (USB) 2 332 800
7 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 300 р.м. (USB) 6 998 400
8 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 500 р.м. (USB) 11 664 000
9 1С:Предприятие 8.3 ПРОФ. Лицензия на сервер (USB) 302 400
10 1С:Предприятие 8.3 ПРОФ. Лицензия на сервер (x86-64) (USB) 518 400

Лицензии 1С:Предприятие 8 с программной защитой

Атауы Бағасы/тг.
1 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на одно рабочее место (программная защита) 32 400
2 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 5 рабочих мест (программная защита) 112 320
3 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 10 рабочих мест (программная защита) 216 000
4 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 20 рабочих мест (программная защита) 410 400
5 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 50 рабочих мест (программная защита) 993 600
6 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 100 рабочих мест (программная защита) 1 944 000
7 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 300 рабочих мест (программная защита) 5 832 000
8 1С:Предприятие 8 ПРОФ. Клиентская лицензия на 500 рабочих мест (программная защита) 9 720 000
9 1С:Предприятие 8.3 Лицензия на сервер 252 000
10 1С:Предприятие 8.3 Лицензия на сервер(x86-64) 432 000
11 1С:Предприятие 8.3. Сервер МИНИ на 5 подключений 86 400

1С:Предприятие бағдарламасына ақпараттық-технологиялық сүйемелдеу

Атауы Бағасы/тг.
1 1С:Предприятие бағдарламасына ақпараттық-технологиялық сүйемелдеу: 12 айға арналған 176 000
2 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. 12 айға технологиялық қолдау 90 000

Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Основная поставка

Атауы Бағасы/тг.
1 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. (Электронная поставка) 105 000
2 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана 105 000
3 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана (USB) 120 000

Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Комплекты

Атауы Бағасы/тг.
1 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Комплект на 5 пользователей. (Электронная поставка) 252 000
2 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Комплект на 5 пользователей 252 000
3 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Комплект на 5 пользователей (USB) 288 000

Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительные лицензии

Атауы Бағасы/тг.
1 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная лицензия на 1 рабочее место. (Электронная поставка) 52 500
2 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная многопользовательская лицензия на 5 рабочих мест. (Электронная поставка) 183 800
3 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная многопользовательская лицензия на 10 рабочих мест. (Электронная поставка) 349 200
4 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная лицензия на 1 рабочее место 52 500
5 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная многопользовательская лицензия на 5 рабочих мест 183 800
6 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная многопользовательская лицензия на 10 рабочих мест 349 200
7 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная лицензия на 1 рабочее место (USB) 60 000
8 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная лицензия на 5 рабочих мест (USB) 210 000
9 Госсектор: Бухгалтерия государственного учреждения для Казахстана. Дополнительная лицензия на 10 рабочих мест (USB) 399 000

Сүйемелдеу қызметтерінің құны

Аймақтың атауы Бір сағаттық қызмет бағасы/тг. (с НДС)
1 Астана, Ақмола облысы 44 000
2 Қарағанды облысы 46 000
3 Павлодар облысы 43 000
4 Солтүстік-Қазақстан облысы 48 000
5 Батыс-Қазақстан облысы 48 000
6 Шығыс-Қазақстан облысы 37 000
7 Абай облысы 41 000
8 Ақтөбе облысы 48 000
9 Атырау облысы 48 000
10 Қостанай облысы 48 000
11 Маңғыстау облысы 48 000
12 Ұлытау облысы 46 000

Ақпараттық хабарламалар

Құрметті клиенттер!

«Tengrisoft» компаниясы:

  1. Қазақстанға арналған «1С:Кәсіпорын 8» бірқатар бағдарламалық өнімдері мен клиенттік лицензиялардың.
  2. 1С:Кәсіпорынды ақпараттық-технологиялық сүйемелдеудің.
  3. Сүйемелдеу қызметі мөлшерлемесінің.

бағасы өзгергенін хабарлайды.

Өзгертулер 2023 жылғы 1-қыркүйектен бастап әрекет ете бастайды

Толығырақ осында